Du kan bestille varer i nettbutikken, (eller på telefon mail evt post@hoypuls.no) og få en SMS-melding når varene ligger klar til henting.
Dette betaler du selvfølgelig ingen ting for.
Du ser selv det totale beløpet i kassen før du bekrefter ditt kjøp, slik at du ikke får overraskelser når pakken ankommer deg. Avtalt beløp er det du betaler, ikke mer!
Vi tilbyr online betaling via BBS. BBS tilbyr et sikkert betalingssystem for netthandel som skal tilfredsstille både de behov vi har og den sikkerheten du har som bruker av denne tjenesten. Dette betyr at det må ha en funksjonalitet som gjør det enkelt og raskt å benytte.
Vi trekker deg ikke for kjøpsbeløpet før varen forlater lager, i enkelte tilfeller kan du som kunde kanskje oppleve dette da kortselskapet reserverer angitte beløp og reduserer disponibelt beløp på ditt kort, men pengene er altså ikke trukket, kun reservert.
Om din bestilling blir slettet vil likevel beløpet være reservert noen dager, hvor lenge avhenger av din bank - kontakt eventuelt din bank for hvor mange dager det er snakk om. Dette er standard prosedyrer fra kortselskapet og den banken som har levert deg ditt kredittkort.
Om du avbestiller deler av din bestilling, trekkes kun det nye beløpet som er lavere enn reservert beløp.
Om vi må kreditere et kjøp som har blitt gjort med et kredittkort ved en senere anledning, gjøres dette foretrukket mot det samme kredittkortet som ble brukt ved bestilling.
Det er ikke mulighet for å be kundesenter legge til varer på en bestilling som har valget Online betaling, her må det registreres en ny ordre. Dette fordi at vi ikke kan trekke mer enn reservert beløp.
Du må være myndig for å kunne bestille varer hos oss.
Når du oppretter konto hos oss bekrefter du at din alder ikke er under 18 år. Om du likevel oppgir en annen alder en det som er korrekt så er dette straffbart.
Om likevel mindreårige bestiller vare trer foreldreansvar inn i bildet. Ref lov om skadeerstatning 13 juni 1969 Nr. 26 §1-1 barns ansvar og §1-2 foreldreansvar.
Alle varer som blir bestilt i falskt navn vil bli anmeldt!
Pakker sendt med transportør eller på annen måte gjort klart til deg og som ikke hentes innen tidsfristen eller nektes mottatt eller som kommer i retur til oss av andre årsaker - som ikke skyldes vår feil - faktureres for utgifter vi har hatt i saken, da vi anser dette som avtalebrudd. Dette er omkostninger som skal dekke fraktomkostninger tur/retur, pakkeomkostninger, behandlingsomkostninger, verditap, andre kostnader og ekspedisjonsgebyr.
Om angreretten benyttes aktivt gjelder det andre regler gitt under angreretten, men om du er passiv vil ikke dette gi oss indikasjoner om hvorfor pakken kommer i retur. Du vil da heller ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13 og mister retten til å gå fra avtalen.
Salgspant / Betalingsvilkår
Varen forblir selgers eiendom, inntil hele beløpet er betalt. Renter og purregebyr belastes etter forfall jfr. Pantelovens §3-14 flg.
Ved ordreinngåelse er det gitt at kjøperen godtar våre betingelser.
Meld deg på vårt nyhetsbrev og bli en del av de første som mottar gode tilbud.